Ο τύπος μου, ο τύπος του!



Βρίσκω έναν συγκεκριμένο τύπο άνδρα πολύ ελκυστικό. Μεσαίο ύψος, καστανά μαλλιά, με το σώμα ενός κολυμβητή ή ενός δρομέα.


Όλες οι σημαντικές σχέσεις μου ήταν με άνδρες που έμοιαζαν ο ένας με τον άλλο.

Από την άλλη πλευρά, σκέφτομαι τους άνδρες, σαν ποικιλία. Όντας γυναίκα με καμπύλες αλλά όχι υπέρβαρη, ήμουν μικρότερη από την προηγούμενη φίλη του πρώην συζύγου μου, πιο επιδέξια από τη λεπτή σύζυγο του εραστή μου και πιο χυμώδης από την πρώην σύζυγο του συζύγου μου. Ακούω συχνά τις γυναίκες να λένε: «δεν μπορώ να πιστέψω ότι με άφησε για κάποια μεγαλύτερη/νεότερη/πιο αδύνατη/πιο γεμάτη από μένα».

Ισως επειδή οι άντρες απολαμβάνουν κάποια που φαίνεται διαφορετική από αυτό που είναι συνηθισμένοι ή ίσως η ιδέα που έχουν για την ομορφιά και την ελκυστικότητα είναι πιο περιεκτική από των γυναικών.

Πραγματικά δεν ξέρω.. Ισως τα γράφω όλα αυτά για να δημοσιεύσω τη φωτογραφία ενός σέξι άντρα!



Σχόλια