Την αισιόδοξη πλευρά της Ελλάδας, «μιας Ελλάδας σύγχρονης, αλλά και με σημαντική παράδοση, έντονα χρώματα και χαμόγελα», φωτίζει το Instagreece, ένας διαγωνισμός φωτογραφίας, μέσα από τις πλατφόρμες Instagram και Facebook.
Φωτογραφίες χιλιάδες, αντικείμενα, τοπία, πρόσωπα, συναισθήματα, γεύσεις, συνθέτουν το πρόσωπο μιας χώρας μακριά από την κρίση...
Οι χρήστες καλούνται να εμπνευστούν και να αποτυπώσουν τη δική τους Ελλάδα, με βάση πάντα ένα συγκεκριμένο θέμα, κάθε μήνα. Για το Μάρτιο το θέμα που έχει επιλεγεί είναι το «style και hashtag: #instagreece_style». Στυλ, όπως το αντιλαμβάνεται ο καθένας, στη μόδα, στο δρόμο, στην καθημερινότητα, στη ζωή…
Το Φεβρουάριο το θέμα ήταν το «#instagreece_loveis», τι σημαίνει για τον καθένα ο έρωτας, λόγω της εορτής του Αγίου Βαλεντίνου, ενώ άλλα θέματα που έχουν δοθεί για τη συμμετοχή στο διαγωνισμό είναι «το ποδήλατο» και «η σαγιονάρα», το καλοκαίρι.
Το θέμα που γνώρισε επιτυχία λόγω της μεγάλης συμμετοχής ήταν το «streetart», δηλαδή στιγμιότυπα από το δρόμο που θεωρούσαν οι πολίτες τέχνη, όπως ένα γκράφιτι, μία ταμπέλα...
Σήμερα, περισσότεροι από 25 χιλιάδες άνθρωποι από όλη την Ελλάδα, κυρίως νέοι, έχουν συμμετάσχει σε αυτό το διαγωνισμό στέλνοντας φωτογραφίες από κάθε γωνιά της χώρας.
Ο διαγωνισμός δεν έχει ημερομηνία λήξης, εξελίσσεται αυθόρμητα, σύμφωνα με τη διάθεση των χρηστών και τον παλμό της εποχής
Για τη διαδικασία των βραβεύσεων υπάρχει συνεργασία με την Athens Voice και κάθε μήνα τρεις
δημοφιλείς καλλιτέχνες ο Τάσος Βρεττός, ο Δημήτρης Μαστρογιαννίτης και ο Κωνσταντίνος Ρήγος, επιλέγουν τις τρεις φωτογραφίες που κερδίζουν. Υπάρχει επιπλέον ένας νικητής που αναδεικνύεται από την ψηφοφορία του κόσμου.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου