Γιατί έμεινα παντρεμένη με έναν gay - Η αληθινή ιστορία μιας γυναίκας


Παντρεύτηκα πολύ νέα. Στα 19. Σε λίγους μήνες, θα γιορτάσουμε την 29η επέτειο μας. Όπως σε όλους τους γάμους υπήρξαν καλές και κακές στιγμές. Ο σύζυγός μου είναι ο καλύτερος φίλος μου, ένας υπέροχος πατέρας, σκληρός εργάτης, μου φέρεται σαν βασίλισσα και με αγαπά άνευ όρων. Είναι ο σύντροφος της ψυχής μου με πολλούς τρόπους.
Ο σύζυγός μου είναι επίσης ομοφυλόφιλος. Δεν είχα ιδέα όταν τον παντρεύτηκα.
Ήμουν παρθένα τη νύχτα του γάμου μου και δεν είχα ποτέ σχέση πριν από τον σύζυγό μου. Δεν είχα μέτρο σύγκρισης και έτσι πίστευα ότι η σεξουαλική μας ζωή ήταν φυσιολογική.  Ολο αυτό ήταν διασκεδαστικό, σέξι, ευχάριστο.
Ο σύζυγός μου ήταν ένας δοτικός σύντροφος και σχεδόν πάντα βίωνα οργασμό μαζί του. Αλλά καθώς περνούσαν τα χρόνια, η συχνότητα της σεξουαλικής μας δραστηριότητας μειώθηκε. Δεν ήταν ασυνήθιστο να περνάω μήνες χωρίς σεξ - όχι εξαιτίας της έλλειψης προσπάθειας εκ μέρους μου. 
Συχνά αναρωτιόμουν τι συνέβαινε με μένα που έκανε το σύζυγό μου να μην θέλει σεξ μαζί μου. Και έπειτα μια μέρα, λίγο μετά την 25η επέτειό μας, βρήκα γκέι πορνό στον υπολογιστή του.  Στην αρχή αρνήθηκε τα πάντα, αλλά, τελικά, με δάκρυα, ομολόγησε ότι ένιωθε έλξη για άτομα του ίδιου φύλου από τότε που μπορούσε να θυμηθεί τον εαυτό του . Στην εφηβεία ένας σύμβουλος της εκκλησίας του είπε ότι ο γάμος θα τον "θεραπεύσει".
Αισθάνθηκα σαν να με είχε χτυπήσει κεραυνός. Ενιωθα προδωμένη, θυμωμένη, λυπημένη, αλλά ταυτόχρονα ανακουφισμένη. Δεν συνέβαινε τίποτα κακό με μένα - δεν ήμουν απλά ο τύπος του. Η καρδιά μου ήταν μπερδεμένη.
Τώρα τι; Αγαπούσα αυτόν τον άνθρωπο με όλο μου το είναι. Είχαμε μια καλή ζωή μαζί και είχαμε οικοδομήσει μια οικογένεια. Ήμασταν χαρούμενοι. Δεν ήθελα διαζύγιο, ούτε κι εκείνος.
Το περίπλοκο ταξίδι που κάναμε μαζί για να φτάσουμε εκεί που είμαστε σήμερα δεν είναι μια διαδρομή που πολλοί θα επιλέξουν. Μετά από εβδομάδες ψυχικής αναζήτησης, ανάγνωσης, ωρών θεραπείας και πολλών συζητήσεων αργά το βράδυ, αποφασίσαμε ότι το καλό υπερισχύει του κακού. Και οι δύο αποφασίσαμε να μείνουμε στο γάμο μας. Η επίτευξη αυτής της απόφασης δεν ήταν εύκολη και παρόλα αυτά φανταζόμουν μια ζωή χωρίς τον σύζυγό μου που απλώς δεν ήταν επιλογή για μένα.
Ως γυναίκα με σταθερή σεξουαλική προτίμηση, δεν ήμουν πρόθυμη να ζήσω μια ζωή χωρίς σεξ.  Συζητήσαμε πολλές επιλογές καθώς επιδιώξαμε να βρούμε έναν τρόπο να παραμείνουμε μαζί ενώ απολαμβάναμε ακόμα μια υγιή, ενεργή σεξουαλική ζωή. 
Μια ανοιχτή σχέση δεν είναι κάτι που φανταζόμουν ποτέ ούτε στα πιο άγρια ​​όνειρά μου.  Κι όμως είμαι εδώ, τρία χρόνια μετά.  Διερευνώ τις σεξουαλικές επιθυμίες και τις φαντασιώσεις μου με έναν εραστή και μετά έρχομαι σπίτι στον άνθρωπο που αγαπούσα και έχτισα μια ζωή μαζί του τα τελευταία 30 χρόνια. Ο φίλος μου ξέρει τα πάντα για τον σύζυγό μου και ο σύζυγός μου υποστηρίζει πλήρως τη σχέση με τον φίλο μου. Ο εραστής μου ξύπνησε το πάθος που νόμιζα πως είχε χαθεί.  
Αυτή δεν είναι η ζωή για την οποία υπέγραψα, και σίγουρα δεν είναι ο γάμος που μία αφελής 19χρονη πίστευε ότι θα είχε, αλλά είναι μια εξαιρετική ζωή. 
Ο σύζυγός μου και εγώ αποφασίσαμε να γεράσουμε μαζί σαν φίλοι και σύντροφοι επιτρέποντας ο ένας στον άλλον την ελευθερία να βιώνουμε τη σεξουαλικότητά μας με τρόπους που δεν είχαμε ποτέ φανταστεί. 

Σήμερα, είμαι πιο ευτυχισμένη και απολαμβάνω τη ζωή μου περισσότερο από ποτέ. Δημιουργήσαμε αυτό που ονομάζουμε "Γάμος 2.0" και δεν θα το ήθελα με κάποιον άλλο τρόπο.

Προσωπική ιστορία ανώνυμης αναγνώστριας στο head-heart-health


Σχόλια