Είχα παράνομη σχέση και δεν ντρέπομαι




Αν είχα γεννηθεί σε άλλη εποχή μπορεί να με είχατε λιθοβολήσει ή αναγκάσει να φορέσω το "Άλικο Γράμμα" (του Χόθορν) στο φόρεμά μου. Είμαι η γυναίκα που σχολιάζετε ψιθυριστά. Είμαι η γυναίκα που ελπίζετε να μη βρεθεί ποτέ της μονάχη με τον άντρα σας.
Είχα παράνομη σχέση.
Οι συνθήκες της ενήλικης ζωής μου είναι δύσκολες και περίπλοκες. Ελάχιστο νόημα υπάρχει στις λεπτομέρειες γιατί θα τις κάνετε στην άκρη ως απλές δικαιολογίες. Η ουσία είναι ότι μπήκα σε μία σχέση οικειότητας με έναν άνδρα που δεν ήταν σύζυγός μου και αυτό, για κάποιους από εσάς, με κάνει κατώτερο είδος γυναίκας. Μου λέτε πως κάτι τέτοιο το περιμένετε από άνδρες που οδηγούνται από τις φυσικές τους ανάγκες αλλά όχι από μία γυναίκα. Οι γυναίκες, λέτε, είναι καλύτερες από αυτό, είναι πιο πολιτισμένες και έξυπνες, πιο αγαπησιάρες και αλτρουίστριες. Οι γυναίκες, οι αξιοπρεπείς γυναίκες, δεν θα προκαλούσαν ποτέ τέτοιο πόνο. Είχα παράνομη σχέση και παραμένω ένας αξιοπρεπής άνθρωπος. Είμαι ευτυχής που έχετε έναν υπέροχο γάμο όπου ο σύντροφός σας συναντά τόσο τις φυσικές όσο και τις συναισθηματικές σας ανάγκες, εύχομαι όλοι μας να μπορούσαμε να απολαύσουμε μια τέτοια ένωση. Ομως κάποιοι γάμοι είναι κακοί και εξουθενωτικοί και σε αναγκάζουν να σέρνεις το κορμί σου πάνω από σπασμένο γυαλί μες το σκοτάδι. Μερικές φορές η μόνη ανακούφιση για χέρια που αιμορραγούν είναι να τα πιέσεις δυνατά πάνω στο θώρακα ενός άλλου άνδρα. Και όταν αυτός ο άνδρας ψιθυρίσει ευγενικές κουβέντες που σε κάνουν να αισθανθείς όμορφη και σημαντική και αληθινή ξανά, είναι αδύνατο να μην ερωτευθείς. Δεν μπορείς να απωθήσεις τη μόνη παρηγοριά που σου προσφέρθηκε εδώ και χρόνια, όπως δεν μπορείς να αντισταθείς σε ένα δροσερό ρόφημα όταν είσαι χαμένος στην έρημο. Είχα παράνομη σχέση και αυτό με έκανε γενναία. Τώρα με "ονοματίζετε" για το υπόλοιπο της ζωής μου, μια φορά άπιστη, για πάντα άπιστη. Κοιτάζετε με οίκτο τον τωρινό εραστή μου, γνωρίζοντας πως θα τον εγκαταλείψω αργά η γρήγορα. Είστε δύσπιστοι με την ευτυχία μου, πιστεύοντας ότι εφόσον σκάτωσα μιά σχέση, θα το ξανακάνω. Μπορεί να το κάνω. Μπορεί και όχι. Δεν είναι στο χέρι σας να αποφασίσετε. Δεν έχετε δικαίωμα να με κρίνετε, γιατι δεν με ξέρετε. Μπορεί να πιστεύετε ότι αυτό που έκανα δεν είναι "εντάξει" αλλά αυτό συμβαίνει επειδή ποτέ δεν βρεθήκατε εκεί που βρέθηκα, δεν είδατε αυτό που είδα. Είχα παράνομη σχέση και δεν μετανιώνω. Εμείς οι γυναίκες, είμαστε καλές στο να κρατάμε μυστικά. Είμαστε τόσο καλές στο να διατηρούμε την ιδιωτικότητά μας που μαθαίνουμε στους εραστές μας πώς να μην "τους πιάσουν". Χρησιμοποιούμε την ικανότητά μας να είμαστε αόρατες ώστε να ξεγλιστράμε από τις καταστάσεις απαρατήρητες. Η δεξιότητά μας να φοράμε τη μάσκα της ευτυχίας είναι πολύ βολική. Είχα παράνομη σχέση και δεν είμαι μόνη. Είμαι μια γυναίκα που έκανε επιλογές που ίσως δε θα κάνετε ποτέ καθώς έζησε μια ζωή που δε χρειάστηκε να ζήσετε. Είμαι μία γυναίκα που ανακάλυψε ξανά τον εαυτό της όσο ήταν ξαπλωμένη σε λευκά σεντόνια ξενοδοχείου, ένα καυτό απόγευμα Γενάρη. Είμαι γυναίκα που μπορεί να είναι πλήρης και θεραπευμένη και καλά αυτή τη στιγμή, επειδή έκανε ότι έκανε.
Είχα παράνομη σχέση και δεν ντρέπομαι.

via - μετάφραση: Ευτυχία Μεσίσκλη


Σχόλια