Συγκλονίζει ο Γιώργος Μαυρίδης: Οι αποκαλύψεις για τον πατέρα του και το τέλος στο World Party


Ο Γιώργος Μαυρίδης, σε μια εκ βαθέων εξομολόγηση στην εκπομπή Join Us, μίλησε για αρκετές πτυχές της ζωής του και προκαλεί αίσθηση με τις αποκαλύψεις του... «Μεγάλωσα με έναν πατέρα που μπαινόβγαινε στη φυλακή και έκανε τη ζωή της μητέρας μου δύσκολη.

Όταν έχεις περάσει από μια διαλυμένη οικογένεια δεν θες να κάνεις το ίδιο στο παιδί σου. Όταν νιώσω ότι δεν είμαι παιδί, ότι δεν παίζω και ότι δεν χαβαλεδιάζω δεξιά κι αριστερά, ναι, θα κάνω κάτι που θα ξέρω ότι θα βγει κάτι σωστό.

Ανατρεπτικό είναι ότι δεν έχω τελειώσει το σχολείο. Ανατρεπτικό είναι ότι δεν κατάφερα να τελειώσω το σχολείο να πάω να μάθω αγγλικά. Έμαθα αυτά τα αγγλικά κουτσα στραβά να τα μιλάω μόνος μου.

Εγώ του χρόνου δεν ξανακάνω World Party. Είναι πολύ δύσκολο. Είναι μια δουλειά, μην είμαστε αχάριστοι, αλλά καλώς ή κακώς δεν μπορώ. Δεν θα το ξανακάνω ποτέ!

Όχι δεν πιστεύω στον Θεό, δεν πιστεύω σε καμία θρησκεία. Πιστεύω μόνο στον άνθρωπο.

Αγαπιούνται δύο άνθρωποι, που μπορεί να είναι δύο άντρες ή δύο γυναίκες, αποφασίζουν να ζήσουν τη ζωή μαζί ενωμένοι και κάπως πρέπει να αποκαταστήσει ο ένας τον άλλον. Εμάς τι μας νοιάζει; Εμένα τι με ενοχλεί; Λένε για τα παιδιά πώς θα μεγαλώσουν...

Εγώ που μεγάλωσα τα δέκα πρώτα χρόνια της ζωής μου με τον μπαμπά μου ήταν καλά; Να μην υιοθετούν παιδί, να μένουν στο ορφανοτροφείο... Να μη φτιάξουμε τους νόμους του κράτους για να αξιολογούνται οι άνθρωποι ανάλογα με το πόσο ικανοί είναι να δώσουν αγάπη σε ένα παιδί, αλλά από το ποιοι είναι...»


Σχόλια