Περί αιτημάτων φιλίας συνδυασμών και υποψηφίων στα κοινωνικά δίκτυα


Το τελευταίο διάστημα δέχομαι απανωτά αιτήματα "φιλίας" απο συνδυασμούς και υποψηφίους.
Μόνο ένα ερώτημα: 4+ χρόνια απολυμένη τώρα με θυμηθήκατε;
Ασφαλώς κ έχω στα κοινωνικά δίκτυα φίλους που κατέρχονται στις εκλογές σε διαφορετικά ψηφοδέλτια..Πλην ελαχίστων εξαιρέσεων είναι άνθρωποι που τυγχάνει να γνωρίζω προσωπικά, ορισμένους πολλά χρόνια.. Αρκετούς εκτιμώ και τους στηρίζω με όποιον τρόπο μπορώ, ανεξαρτήτως πολιτικών πεποιθήσεων, στην περίπτωση που πιστεύω πως αξίζει τον κόπο.
Το ίδιο έπραξα σε προηγούμενες εκλογικές αναμετρήσεις και θα εξακολουθήσω να κινούμαι στους ίδιους ρυθμούς.
Εκείνοι γνωρίζουν (και τα παράπονα μου) αφού συζητάμε συχνά..
Το εάν επηρεάζομαι και επηρεάζω είναι κάτι το οποίο αφορά εμένα και τους δικούς μου..Τούτο εμείς το κρίνουμε.
Οι επιλογές μου αλλά και εκείνες των προσώπων απο το οικογενειακό κ στενό φιλικό μου περιβάλλον είναι καθαρά προσωπική υπόθεση..Και οι αποφάσεις έχουν ήδη ληφθεί διότι μάτια έχουμε κ βλέπουμε!
Να σημειώσω πως δεν συμμετέχω σε κανένα Γραφείο Τύπου..
Καλή δύναμη σε όσους έχουν σκοπό να αγωνιστούν!!!


Δώρα Κριμπά




Σχόλια