Το "εγώ"



Το μεγάλο ”εγώ ” δεν είναι σημάδι ότι σε κάποιον αρέσει
ο εαυτός του, αλλά ακριβώς το αντίθετο.
Όταν οι άνθρωποι καυχιούνται υπερβολικά ή
κάνουν επίδειξη, γεννιέται το ερώτημα :

“Τι είναι αυτό που δεν τους αρέσει στον εαυτό τους
σε τέτοιο βαθμό ώστε να νιώθουν ότι πρέπει να
αρέσουν στους άλλους για αντιστάθμισμα; “

Η αληθινή αγάπη για τον εαυτό μας, εξαφανίζει το εγώ, δεν το μεγαλώνει.

Με άλλα λόγια, όσο μεγαλύτερη η κατανόησή σου σχετικά με το Ποιος Αληθινά Είσαι, τόσο μικρότερο το εγώ. Όταν γνωρίζεις εντελώς το Ποιος Πραγματικά Είσαι, το εγώ εξαφανίζεται.

- Όμως το εγώ μου δεν είναι μία αίσθηση του εαυτού μου;

- Όχι. Το εγώ σου είναι αυτό που νομίζεις ότι είσαι.
Δεν έχει τίποτε να κάνει με το Ποιος Πραγματικά Είσαι.

- Τελικά δεν είναι εντάξει να έχεις ”εγώ; ”

- Είναι πολύ εντάξει να έχεις εγώ, επειδή το ” εγώ ”
είναι απαραίτητο για να έχεις την εμπειρία που έχεις
τώρα, αυτού που φαντάζεσαι ότι είναι μια ξεχωριστή
οντότητα στον κόσμο του σχετικού.

Το ”εγώ ” σας είναι το επινόημα που
σας επιτρέπει να φαντάζεστε τον εαυτό σας
σαν ξεχωριστό από όλο το υπόλοιπο σύμπαν.
Είναι το μέρος σας εκείνο που σας θεωρεί
σαν ξεχωριστό άτομο.

Δεν είστε ξεχωριστά άτομα κι όμως χρειάζεται
να εξατομικευτείτε για να κατανοήσετε και να
εκτιμήσετε την εμπειρία του Όλου.

Φιλία με τον Θεό - Neale Donald Walsch


Read more: http://enallaktikidrasi.com/2014/01/to-ego/#ixzz2qaZTs2Ae


Σχόλια