"Ο πατέρας μου με βίαζε και μετά μου έλεγε: Καλύτερα εγώ παρά κάποιος τυχαίος"


Τη δύναμη να προσφέρει βοήθεια σε άλλα θύματα σεξουαλικής κακοποίησης, μέσα από την προσωπική της δραματική ιστορία, βρήκε μια 21χρονη κοπέλα στη Βρετανία, συγκλονίζοντας με την μαρτυρία της.


Το δράμα της Gemma Schembri ξεκίνησε όταν οι γονείς της χώρισαν και η ίδια ήταν 12 ετών. "Ο πατέρας μου άρχισε να με βιάζει όταν πήγα να μείνω μαζί του και αυτό συνεχίστηκε για περισσότερο από ένα χρόνο. Με χειραγωγούσε και με έκανε να πιστεύω ότι ήταν φυσιολογικό. Μετά την πρώτη φορά που με βίασε μου είπε: Καλύτερα εγώ παρά κάποιος τυχαίος σε ένα ξενοδοχείο".

Η κοπέλα επεσήμανε ότι δεν είχε αντιληφθεί ότι ο πατέρας της έκανε κακό και ότι της πήρε χρόνια να καταλάβει και να συνειδητοποιήσει ότι ήταν θύμα βιασμού. "Η μητέρα μου δεν μου είχε μιλήσει ποτέ για την σεξουαλική κακοποίηση και ποιο άγγιγμα είναι αποδεκτό. Χρειάστηκα δύο χρόνια για να αποκαλύψω τι συνέβαινε και ότι δεν είχα καταλάβει εξ αρχής ότι ήταν κακό. Στη συνέχεια, όταν το έκανα, δεν ήξερα πως να το αναφέρω στη μητέρα μου".

Και συνέχισε περιγράφοντας τη στιγμή που το είπε στη μητέρα της: "Η συζήτηση που είχα με την μητέρα μου ήταν η χειρότερη της ζωής μου. Καθίσαμε και δεν μπορούσα να μιλήσω αλλά στη συνέχεια κατάφερα να το πω. Η μητέρα μου σοκαρίστηκε και καταλήξαμε να κλαίμε μαζί".

Ο πατέρας της συνελήφθη και καταδικάστηκε σε φυλάκιση 9 ετών, με την 21χρονη, σήμερα, κοπέλα να τονίζει: "Η μητέρα μου κατηγορούσε τον εαυτό της και καυγαδίζαμε συνέχεια. Ένιωθα διαλυμένη και με τάσεις αυτοκτονίας. Το έριξα έξω. Έπινα συνεχώς και δεν με ένοιαζε τι έκανα. Τώρα είμαι καλύτερα. Απλά σκέφτομαι ότι αν μιλούσα νωρίτερα, ίσως να είχαν επουλωθεί οι πληγές μου πιο γρήγορα".

Πηγή: Daily Mail


Σχόλια