Ρωσία: 18χρονη δημοπρατεί την παρθενιά της!



Η νεαρή, της οποίας το όνομα δε δόθηκε στη δημοσιότητα, διαφήμισε την παρθενιά της σε ένα σάιτ δημοπρασιών, όπου περιέγραψε την κατάσταση της ως “νέα και αχρησιμοποίητη”.



Από τη Σιβηρία πήγε σε ξενοδοχείο της πόλης Κρασνογιάρσκ, όπου έγινε η “μεγάλη συνάντηση”, της οποίας βέβαια προηγήθηκε η πληρωμή.

Η ρωσική αστυνομία ανακοίνωσε ότι δε θα ερευνήσει την υπόθεση, καθώς ο αγοραστής δεν έκανε κάποια παρανομία.

“Είμαι σε πολύ δύσκολη οικονομική κατάσταση, οπότε πουλάω το πιο πολύτιμο πράγμα που έχω” έγραψε στο σάιτ στο οποίο δημοπράτησε την παρθενιά της. Είμαι έτοιμη για τη συνάντηση, ακόμα και αύριο, είμαι έτοιμη να δώσω την παρθενιά μου.


Θα πάω στο ξενοδοχείο με έγγραφο που πιστοποιεί την παρθενιά μου και με ένα άτομο συνοδεία, ώστε να μην ξεγελαστώ και χάσω τα λεφτά. Το πρόσωπο που θα πάρει τα λεφτά θα φύγει, εγώ θα μείνω...Δεκτά γίνονται μόνο μετρητά”.

Το όνομα του αγοραστή είναι Ευγένης Βολνόφ, αλλά δε δόθηκαν περαιτέρω στοιχεία για το άτομο του. Πλήρωσε 100.000 ρούβλια ή 3.100 δολάρια (σχεδόν 2. 300 ευρώ). Η δημοπρασία διήρκεσε μία μέρα.

Η αστυνομία ξεκαθάρισε ότι δεν πρόκειται για αδίκημα, προσθέτοντας ότι δεν πρόκειται για πορνεία.

Τον περασμένο Απρίλιο είχε ξαναπροσπαθήσει να πουλήσει την παρθενιά της σε άλλο σάιτ. Τότε είχε γράψει: “είμαι 17 χρονών και σύντομα θα γίνω 18. Θέλω επειγόντως να πουλήσω την παρθενιά μου. Θέλω να την πουλήσω πολύ ακριβά, σε κάποιον που θα την εκτιμήσει. Δεν έχω κακές συνήθειες και είμαι όμορφη. Είμαι έτοιμη να ταξιδέψω όπου χρειαστεί".


http://www.newsit.com.cy


Σχόλια