Στη δημοσιότητα οι συνομιλίες για τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα


Αίσθηση προκαλούν οι ηχογραφημένες συνομιλίες που κατέγραψε το βαλιτσάκι της ΕΥΠ, ανάμεσα στην αδελφή του δράστη της δολοφονίας του Παύλου Φύσσα στο Κερατσίνι, Γιώργου Ρουπακιά, και άγνωστου ατόμου.

Όπως θα διαβάσετε στην συνομιλία, λίγες ημέρες μετά την δολοφονία, δείχνουν αμετανόητοι και χλευάζουν το αντιφασιστικό συλλαλητήριο που βρισκόταν σε εξέλιξη εκείνη την ήμερα στη Νίκαια.

Ημερομηνία: 25-09-2013

Α: Ναι (δεν ακούγεται καθαρά).
Β: Έλα.
Α: Έλα είμαι στο αντιφά.
Β: Που είσαι;
Α: Σε αντιφά, πορεία, άκου.(ακούγονται συνθήματα από την πορεία).
Β: Άκου να σου πω τώρα. Ακούς; Τι θα σου πω τώρα, προσεχτικά όμως.
Α: Ναι, ναι.
Β: Είμαι στο facebοοk, διαβάζω .
Α: Ναι.
Β: Εεε, είδηση σοκ, είδηση βόμβα .
Α: Ναι.
Β: Πρόσεχε τώρα τι σου λέω. Είδηση βόμβα.
Α: Ναι.
Β: Ο Ρουπακιάς δεν ήτανε μόνος του στο αυτοκίνητο. Έχει ξεφύγει από τη δικογραφία, ένα καραφλό άτομο.
Α: Το ξέρω.
Β: Πρόσεχε τώρα το σου λέω .
Α: Το ξέρω αυτό, το ξέρω αυτό .
Β: Πρόσεχε τι θα σου πω όμως.
Α: Κάτσε ρε γιατί είμαι σε γιατρό μέσα. Περίμενε, περίμενε.
Β: Ναι, ναι.
Α: Είμαι στο γιατρό μέσα ρε βλάκα και από έξω έχει αντιφά. Έλα.
Β: Α, εγώ άκουσα ότι είσαι στη πορεία μωρή τρελή.
Α: Όχι ρε βλάκα.
Β: Νόμιζα ότι είσαι στην πορεία εσύ.
Α: Όχι κάθομαι και γελάω. Έχουνε δυο χιλιάδες άτομα και κάτι έγινε.
Β: Ωραία άκου.
Α: Έλα.
Β: Προσπαθούνε τώρα. Εγώ έφαγα, τώρα έχω φάει φλασιά. Τι σου είπε ο Γιώργος στο τηλέφωνο; Ότι έκανε;
Α: Όχι.
Β: Τι σου είπε ότι έδωσε;
Α: Οοοο.
Β: Ότι έδωσε μία σου είπε.
Α: Κοιλία ναι μόνο.
Β: Μια.
Α: Ναι.
Β: Μήπως εκείνο το καραφλό το άτομο που βγήκε απ’ το αμάξι, συνοδηγού έδωσε την άλλη;
Α: Αυτό δεν λέω και γω; Εδώ και ένα μήνα σχεδόν;
Β: Κατάλαβες τώρα;
Α: Και το λέω και στο ξαναλέω
Β: Τι έχει γίνει.
Α: Και μου λέει όχι. Όχι, όχι, όχι. Οχιά δυμούτσουνη του λέω.
Β: Όχι ρε βλάκα πες του. Μου πες ότι έριξες μια, πες του. Εδώ λένε ότι έχει δυο, και μια στην καρδιά και συ μου λες ότι στα πλευρά του την έδωσες. Ο καράφλας ποιος είναι;
Α: Δε ξέρω.
Β: Και δεν μιλάς πες του.
Α: Δε ξέρω.
Β: Αυτό πρέπει να κάνεις. Αυτό, αυτό είπα του Δημήτρη τώρα. Μου λέει ο Δημήτρης εντωμεταξύ, Γιώτα δεν έχει πάει μόνος του με τίποτα, μου λέει. Και μόλις πάει και το τέτοιο στον υπολογιστή και ότι δεν( δεν ακούγεται καθαρά).
Α: Σε χάνω Γιώτα.
Β: Εεε.
Α: Σε χάνω.
Β: Έλα μ’ ακούς τώρα;
Α: Εεε, πως μπορείς να μου το στείλεις ρε παιδί μου; Μπορείς να μου το στείλεις με email;
Β: Δεν μπορώ να στο στείλω, είναι σε μια σελίδα ρε παιδί μου στο facebook τώρα. Δεν μπορώ. Πρέπει να το δημοσιεύσω.
Ο Ρουπακιάς κατηγορεί την γυναίκα του
Λίγες ημέρες μετά την άγρια δολοφονία του Παύλου Φύσσα ο κοριός της ΕΥΠ κατέγραψε συνομιλία ανάμεσα στον Γιώργο Ρουπακιά και την αδελφή του. Ο δράστης κατηγορεί την γυναίκα του που «έμπλεξε» τον Γιώργο Πατέλη. Χαρακτηριστικό είναι ότι την χαρακτηρίζει χαζή και ότι τα έχει κάνει μαντάρα.
Ημερομηνία: 25-09-2013
Όπου Β: Γιώργος Ρουπακιάς
Όπου Α: Αδελφή Ρουπακιά

Β: Της το πα και μου λέει θα ζητήσει συγνώμη, της το πα και η άλλη να πούμε, σου τα πε, η άλλη, να πούμε άλλη χαζή, μου τα έκανε μαντάρα, με έβαλε δέκα χρόνια μέσα ακόμη να πούμε, με τις μ@@@@ς της.
Α: Ποια βρε
Β: Η γυναίκα μου, με τις μ@@@@ς που πήγε κατέθεσε
Α: Γιώργο είναι βαρύ το αδίκημα που έχεις κάνει, το χεις πάρει χαμπάρι
Β: Ρε κατάλαβες τι σου πα, δεν είναι αυτό. Της είπα να πάει στο σπίτι και να δώσει στους αστυνομικούς για να μην τα κάνουν κώλος το σπίτι όλα τα πράγματα και αυτή έπιασε και τα έδωσε αλλού, τι μία λέει ότι τα έκαψε την άλλη λέει έτσι και στο τέλος κάρφωσε και τους άλλους και πήγανε στο σπίτι τους, γιατί να τους μπλέξει τους άλλους που πήγε τα πράγματα
Α: Έρχεται από πίσω, μη μιλάς καθόλου
Β: Εντάξει εντάξει

Σε ανοιχτή γραμμή Ρουπακιάς-Πατέλης-Λαγός το βράδυ της δολοφονίας
Σε ανοιχτή γραμμή φαίνεται ότι ήταν το βράδυ της δολοφονίας του Παύλου Φύσσα, ο Γιώργος Ρουπακιάς με τον υπεύθυνο της Τοπικής Οργάνωσης της Νίκαιας, Γιώργο Πατέλη, ο οποίος την ίδια ώρα συνομιλούσε με τον βουλευτή της Χρυσής Αυγής, Γιάννη Λαγό.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που έρχονται στο φως από τον "κοριό" της ΕΥΠ, ο Γιάννης Λαγός τηλεφώνησε από το κινητό του στον Πατέλη 11 φορές από τις 21:45 έως τις 02:44, δηλαδή πριν αλλά και μετά τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα. Επίσης, σύμφωνα με όσα προκύπτουν και ο Γιώργος Ρουπακιάς τηλεφώνησε στον Πατέλη επτά φορές, από τις 22:58 έως στη 1:17.

Επίσης προκύπτει συνομιλία του Ιωάννη Καζατζόγλου, ο οποίος ήταν στο αυτοκίνητο μαζί με τον Γιώργο Ρουπακιά, λίγο πριν τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα.



Πηγή: enikos.gr

Σχόλια