Ηλεία: Σπίτι σε πλειστηριασμό για χρέος 200 ευρώ σε εταιρία κινητής τηλεφωνίας


Το σπίτι τετραμελούς οικογένειας στον Πύργο βγάζει σε πλειστηριασμό γνωστή εταιρία κινητής τηλεφωνίας για χρέος μόλις 200 ευρώ. Όσο και αν ακούγεται απίστευτο, οι… παρενέργειες της κρίσης έχουν φτάσει σε αυτό το επίπεδο. Ένα σπίτι  αξίας 58.000 ευρώ, να «χάνεται» και μια οικογένεια να μένει στο δρόμο για ένα τόσο μικρό ποσό.


Ωστόσο, η διαδικασία του πλειστηριασμού, έπεσε χθες (23-10-2013) στο κενό αφού δεν παρουσιάστηκε πλειοδότης στο Δικαστικό Μέγαρο Πύργου. Στο πλευρό του ανθρώπου που βλέπει να χάνεται ότι έχασε με κόπο 38 χρόνια τώρα, βρέθηκαν μέλη του κινήματος Δεν πληρώνω, του ΣΥΡΙΖΑ, του ΚΚΕ, του ΠΑΜΕ, της ΑΝΤΑΡΣΥΑ και απλοί πολίτες που θέλησαν να του συμπαρασταθούν.




Ο Κωνσταντίνος Παπαδάτης, ιδιοκτήτης συνεργείου μηχανημάτων βαρέως τύπου στον Πύργο μίλησε στο ilialive.gr. «Ποτέ 30 χρόνια δεν είχα κανένα αρνητικό στοιχείο εις βάρος μου στις συναλλαγές μου. Η εταιρία, έφτασε να προχωρήσει την αναγκαστική κατάσχεση της πρώτης κατοικίας μου, γιατί δεν πλήρωσα έναν λογαριασμό αξίας 600 ευρώ…

Η κατάσταση είναι δύσκολή τα τελευταία χρόνια και δεν είναι ψέμα ότι δεν είχα να τους δώσω αυτά τα χρήματα. Θεώρησαν καλό να προχωρήσουν σε κατάσχεση. Ο λογαριασμός ήταν 630 ευρώ, είχα πληρώσει κάποια ποσά και είχε μείνει ένα υπόλοιπο περίπου 200 ευρώ. Μου ζητούσε χρήματα και η Εφορία και δεν είχα να δώσω. Η δουλειά μου έμεινε πίσω γιατί ο κλάδος μας με τα χωματουργικά μηχανήματα είχε υποστεί μεγάλη ζημιά. Για αυτή την τελευταία δόση φτάσαμε στην κατάσχεση του σπιτιού μου για 200 ευρώ».

Ο ίδιος ζήτησε διορία από την εταιρία κινητής τηλεφωνίας που αρνήθηκε υποστηρίζοντας πως δεν υπάρχουν άλλα περιθώρια.

«Βρίσκομαι εδώ για να παρακολουθήσω τον πλειστηριασμό του σπιτιού μου, να δω πως σωριάζονται 38 χρόνια δουλειάς σε ένα δευτερόλεπτο. Έχω δύο παιδιά ηλικίας 25 ετών ο ένας με πτυχίο πανεπιστημίου άνεργος και ο δεύτερος γιος μου πηγαίνει στο γυμνάσιο. Μας βγάζουν στο δρόμο… Το παιδί μου έκλαιγε προχθές το βράδυ, που θα πάμε, που θα μείνουμε χωρίς σπίτι. Νομικά μπορούν να γίνουν πολλά όμως χρήματα δεν υπάρχουν…».

Στη διαδικασία του πλειστηριασμού που ξεκίνησε στις τέσσερις το απόγευμα και ολοκληρώθηκε μια ώρα αργότερα, δεν εμφανίστηκε κανένας πλειοδότης και αναμένεται να επαναληφθεί σε ημερομηνία που θα κοινοποιηθεί στον κ. Παπαδάτη. 



Πηγή: ilialive.gr




Σχόλια