Ελεύθερος ο Έλληνας φοιτητής που συνελήφθη στην πλατεία Ταξίμ



«Βρέθηκα στο λάθος σημείο τη λάθος στιγμή. Η σύλληψή μου δεν έχει καμία απολύτως σχέση με το γεγονός πως είμαι Ελληνας», δήλωσε στο «Εθνος» ο 25χρονος φοιτητής Γιώργος Ιατρίδης, που συνελήφθη τα ξημερώματα της Τετάρτης στη «φλεγόμενη» Κωνσταντινούπολη.


Μετά από ένα πολύωρο θρίλερ, η περιπέτεια του έλαβε αίσιο τέλος, καθώς ο Τούρκος εισαγγελέας δεν του απήγγειλε καμία απολύτως κατηγορία και ο Ελληνας φοιτητής απελάθηκε με τη σύμφωνη γνώμη του χθες το βράδυ για την Αθήνα. 

Ο ίδιος εξηγεί:

«Το βράδυ της Τρίτης κατέβηκα για να βγάλω φωτογραφίες σε μια περιοχή κοντά στην πλατεία Ταξίμ. Εκείνη τη στιγμή στο σημείο δεν υπήρχε αστυνομία, ούτε γίνονταν ταραχές. Επικρατούσε ηρεμία. Ξαφνικά έγινε μια αστραπιαία αστυνομική επέμβαση και δεν μπορούσα να αναπνεύσω από τα δακρυγόνα. Εκεί η αστυνομία με συνέλαβε μαζί με μια Γαλλίδα, μια Αμερικανίδα και άλλα άτομα. Εγώ τους είπα πως είμαι ξένος πολίτης και πως δεν έχω σχέση με τις ταραχές. Αυτό αργότερα αποδείχτηκε με βίντεο και φωτογραφίες. Γι' αυτό και ο εισαγγελέας με αθώωσε».

Εμεινε ένα 24ωρο στα κρατητήρια. «Η αστυνομία δεν μου φέρθηκε βίαια. Δεν με χτύπησε κανείς», λέει ο Γιώργος Ιατρίδης.

Είναι γέννημα - θρέμμα του Ηρακλείου Κρήτης και σπούδαζε στο τμήμα αγρονόμων, τοπογράφων - μηχανικών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Βρίσκεται στην Κωνσταντινούπολη από τον περασμένο Οκτώβριο για να κάνει την πρακτική του άσκηση στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus και μάζευε υλικό για τη διπλωματική του εργασία.


Σχόλια