Πολίτες κινήθηκαν απειλητικά εναντίον του Ολλανδού ανιματέρ






«Εντυπωσιακά ψύχραιμο» χαρακτήρισαν όσοι συνάντησαν τον 20χρονο Ολλανδό ανιματέρ σήμερα στις αίθουσες του Δικαστικού Μεγάρου Ηρακλείου, όπου οδηγήθηκε προκειμένου να απολογηθεί στον Εισαγγελέα.


Οπως αναφέρει το CretaPlus ο 20χρονος περίμενε με σκυμμένο το κεφάλι να έρθει η σειρά του για να περάσει το κατώφλι του γραφείου του ανακριτή από τον οποίο ζήτησε και πήρε προθεσμία για να απολογηθεί.

Οι αστυνομικοί έστησαν ολόκληρη επιχείρηση για να τον φυγαδεύσουν καθώς αρκετοί πολίτες είχαν συγκεντρωθεί έξω από τη δικαστική αίθουσα  προκειμένου να τον αποδοκιμάσουν.



"Το παιδί μου έχει διανοητικό πρόβλημα"

Την ίδια ώρα αίσθηση προκαλούν οι δηλώσεις της μητέρας του 20χρονου Ολλανδού στην εκπομπή «Μίλα». Είπε ότι ο γιος της έχει διανοητικό πρόβλημα και όπως υποστήριξε μπορεί να είναι 20 χρονών αλλά στο μυαλό μόνο 14.

«Θέλω να σας πω ότι ο γιος μου έχει πρόβλημα. Εμφανισιακά δεν μπορείς να το καταλάβεις, φαίνεται φυσιολογικός. Είναι 20 ετών αλλά το μυαλό του είναι στην ηλικία των 13-14 ετών. Εχω όλα τα χαρτιά που αποδεικνύουν ότι το μυαλό του είναι νεότερο από την ηλικία του. Τις επόμενες μέρες θα έρθω στην Ελλάδα και θα δω το παιδί μου. Θέλω να επικοινωνήσω με την πρεσβεία για να βγάλω μια άκρη» ανέφερε στην εκπομπή «Μίλα» και συνέχισε: «Ο γιος μου είναι καλό παιδί, δεν ξέρω τι συνέβη».



Φωτογραφία: Eurokinissi



Φωτογραφία: Eurokinissi



Φωτογραφία: Eurokinissi



Φωτογραφία: Eurokinissi



Φωτογραφία: Eurokinissi



Φωτογραφία: CretaPlus



iefimerida.gr

Σχόλια